Avio kravu pārvadājumi

Jacob’s Line – palīdzēs Jums transportēt jebkuru no Jūsu kravām pa gaisu visātrākajā laikā!

Mēs sniedzam pilnu pakalpojumu klāstu, kas saistīts ar kravu piegādi pa gaisu. Galu galā piegāde ar aviotransportu ir ātrākais veids, kā piegādāt starptautiskās kravas. Tas ir labākais veids, ja noteicošais faktors ir ātrums.

Mūsu pārstāvji un partneri visās lielākajās pasaules lidostās un loģistikas mezglos varēs kontrolēt jebkuru piegādi un nodrošināt preces saņemšanu.

Mūsu galvenais mērķis ir izveidot optimālu maršrutu un piedāvāt konkurētspējīgas cenas, ātri organizēt iekraušanu un organizēt eksporta formalitātes iekraušanas stadijā.

Galvenie soļi:

  1. Kravas gatavības pārbaude;
  2. Formalitāšu un dokumentācijas saskaņošana ar pasūtītāju;
  3. Kravu piegāde uz lidostu un eksporta reģistrācija;
  4. Kravu piegāde galamērķī;
  5. Importa vai tranzīta reģistrēšana un piegāde uz klienta noliktavu.

Nianses un fakti:

  • Vidēji krava tiek savākta 3 dienās pēc pieteikuma parakstīšanas;
  • Piegādes ātrums ir no 1 līdz 10 dienām atbilstoši reģionam un kravas apjomam.

Rīgas lidostā mēs piedāvājam arī visas importa un atmuitošanas procedūras, kā arī piegādi līdz klienta durvīm.

 

 

Bieži uzdotie jautājumi

Vai izmaksas kas aprēķinātas iepriekš var mainīties?

Piegādes izmaksas var mainīties, ja, nosakot un pārbaudot izmērus noliktavā lidostā, tiek konstatēts, ka izmērs vai svars neatbilst deklarētajam. Šajā gadījumā likme var mainīties uz augšu vai uz leju, atkarībā no kravas apjoma palielināšanās vai samazināšanās.

Cik dienas pēc ierašanās krava tiek bezmaksas uzglabāta lidostā?

Lielākajai daļai lidostu ir 3 brīvas dienas, lai uzņemtu kravu. Maksa par papildu uzglabāšanas dienām dažādās lidostās ir atšķirīga. Lai iegūtu vairāk informācijas un aprēķinātu transporta izmaksas, aizpildiet tīmekļa vietnes veidlapu vai sazinieties ar mums izmantojot e-pasta adrese info@jacobsline.lv

Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai nosūtītu kravu?

Kopā ar kravu ir nepieciešams pareizi sagatavots rēķins (invoice) un iepakojuma saraksts (packing list). Kur ir informācija par sūtītāju un saņēmēju, kravas nosaukums, tā svars, daudzums un preces vērtība.

Kā aprēķināt un veikt muitas maksājumus un muitošanu pēc preču saņemšanas?

Lai saņemtu savu kravu pēc ierašanās lidostā, Jums jāaprēķina un jāapmaksā muitas nodevas un nodokļi. Jūs to varat izdarīt pats, vai arī Jacob’s Line speciālisti to palīdzēs izdarīt Jūsu vārdā. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@jacobsline.lv vai tālruni +371 66103052

PIEPRASĪT CENU




Lai turpināt lietot mājas lapu, lūdzam piekrist Jūsu sīkdatņu (Cookie) izmantošanai! Papildu informācija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close